this is war


bilderna är iaf från i söndags då jag var riktigt aktiv tjej; först var jag med michelle och åt glass på ica hähä, sen träffade jag robert och vi gick hem till dennis och drog med honom ut, sen mötte jag upp fluff och mackan och vi hängde på min vind, och sen ringde stina och frågade om jag ville på bio med henne, carl, och jakob så då gjorde jag det med. nice dude! iaf så färgade jag håret igår och det blev svart haha. det var kanske inte riktigt meningen men jag tror jag överlever. dessvärre var hon tvungen att klippa bort massa slitet så det är väldigt kort. äh det växer ut igen. hoppas jag!
och jag måste se 30 seconds to mars i sommar annars vet jag inte vad jag gör!
och jag och fluffs ska se vårt favoritband, eller huuuuuuuur?

åsikter
Postat av: charlottsing

Klart som fan att vi ska se vårt favoritband!

2010-05-15 @ 13:24:58

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0