and I find hitler in my heart


Antony & The Johnsons – Hitler In My Heart
om två timmar sitter vi på bussen till berlin! inte helt fel alltså. och jag tror att det blir asnice även fast det är med konfan och vi har längtat efter det här så himla mycket åh. sitter och kollar på dagsschemat för alla dagarna och imorgon har vi nåhon föreläsning om tyskland och sen morgonbön och efter det åker vi till Sachenhausen i Oranienburg där vi sedan äter på mcdonalds (ja, det står på schemat haha) och sen ska vi til stenfälten och rikstadshuset och brandenburger tor ochsånt. efter det har vi nån timme att förbereda våra tal till konfirmationen, där jag måste tala om det onda i livet. min text blir jätteseriös men det är bara kul eftersom jag inte är ett dugg religiös. sen blir det bad i wannsee. åh det ska bli så himla roligt! liksom, stina, michelle, tilda och jag i tyskland! åhåhåh. på lördag blir det mycket mer kyrka, vi ska vara i svenska kyrkan och gå på morgonmässa och måste höra någon prata om kyrkans arbete i tyskland men sen får vi en guidning i berlin! vi ska kolla på kurfürstendamm, gedächtnisikirsche, rester av berlinmuren och massa mer. och sen vid sju så ska vi åka båt! typ berlin by night hette det tror jag och då åker man på spree. alltså det här blir så himlakul tror jag verkligen! iaf, tschuss und auf wieder sehen meine freunde! hoppas jag får använda min tyska som fan haha!

åsikter
Postat av: LORISSA

sv: :)



ska du fira din mamma på morsdag?

2010-05-13 @ 12:05:49
URL: http://lorissalovebomb.se

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0