what might have been lost

jag trodde inte det om dig och jag bryr mig mer än jag vill och förlorar mig i mina tankar som klagar och jag hatar dig idag och i morgon och jag blir så trött för allt är fel och det skulle inte bli så här det skulle vara glädje sa jag och ni sa att allt var bra och det var det tills nu och nu vill jag bara sitta för mig själv för lite utrymme skulle vara bra för jag klarar inte av det här en gång till för jag har insett att du inte är värd det men jag kan inte sluta och det är sämst för hur mycket jag än intalar mig själv att jag är det så är jag inte det; stark.

och jag kan säga tusenmiljornerfemhundratrettiotusen gånger att; whateverr, den här gången bryr jag mig inte och är strong och bestämd och så men så funkar det inte. jag trodde ärligt talat att det skulle funka, att jag skulle slippa smärtan, men du skär upp mig och mosar mig under tusen och åter tusen stenblock och samtidigt som jag aldrig vill se dig igen så skulle jag ge allt för att få höra din röst.

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0