the way I

bra helg alltsååå men jag är så trött att jag dör.
i fredags sov michelle hos mig och vi åt glass och kollade på mcdonaldsfilm och var på tobbes lan och sov ingenting alls. igår gjorde vi mycket hähä, nä men gårdagen var bra, för det mesta iaf. idag har jag redan hunnit både städa, umgås med michelle och blivit fotad med fluff av mackan, allt detta trots att jag gick upp vid halv tolv typ, så grym är jag! well, skönt med studiedag imorgon för jag behöver ta igen med sovandet, I really do. och åh förresten! andreas gregas nya album finns äntligen på spotifyyyyyyyyy, helt bäst kan jag säga dig!
Andreas Grega – En sak i taget

åsikter
Postat av: M M A R C U S / fotoblogg

SOM FAN ALLTSÅ

2010-01-24 @ 17:14:37
URL: http://mmarcus.webblogg.se/
Postat av: sannaaaaaa

ååååh, andreas grega (L) drog ;*

2010-01-28 @ 21:02:38
URL: http://liketherain.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0