papaya

hell of a nice day in göteborg med sprossarna kan jag säga!
dinsko 149:-
belle shoes 99:-
h&m 98:-
monki 125:-
h&m 199:-
rut m.fl 149:-
monki 150:-
papaya kommer idag, right tilda?
well, igår var jag & tilda i göteborg och shoppade hähä, och kollade när hennes syster spelade innebandy på gothia. det var nicenicenice och vi åkte vilse i parkeringshuset och jag och tilda skämde ut oss som vanligt, men vet ni vad? det äger. it does. sen sov jag hos jonathan och idag har jag bara varit hemma än så länge, och det behövdes. jag gör så himla mycket på lovet faktiskt, blir trött. men nu ska jag strax dra mig iväg till tilda och sen spendera kvällen/natten med tilda och lovisa. även min lilla cpkyckling michelle ska vara med ett tag yes! det blir helt underbart, för tillsammans; tillsammans är vi bäst.

åsikter
Postat av: andrea

skit fina kläder (: och skorna älskar jag.

puss på dig <3

2010-01-07 @ 20:42:18
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0