flowers blossom in the winter time

oj vad snygg jag känner mig i min nya färg, faktiskt. this is how I want it.
och jag känner mig glad. jag vet inte varför. jag borde vara ledsen, men vet ni vad?
JAG ORKAR INTE. för det dödar mig. dödar mig att vara nere. nere och deprimerad. jag bryr mig inte längre. eller jo, innerst inne så gör jag det. som fan. men jag tänker inte få ut det genom tårar. det behöver jag inte. jag förtjänar bättre. a hell of a lot bättre. och egentligen, vad gör dig så himla bra? vad gör dig till den bäste och trevligaste och snällaste osv? för vet du? du är inte så. du är bara du. helt okej. bättre än okej, men ändå bara en person. jag vet inte vad jag skriver. det är bara ord. bara massa ord, utan någon som helst betydelse för er. bara för mig. men som sagt, om jag inte behöver det här, så tänker jag göra allt för att inte hamna i samma situtation som förra gången. för det sög. it did. skitsamma. allt kommer och går. jag är trött. trött och vill sova.
Moloko – The Time is Now
Bon Iver – The Wolves (Act I and II)

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0