du är inte stark och jag är inte stark

så utan att veta och tänka och jag föll och skulle aldrig stå upp igen för jag var inte stark och du var inte stark och vi hade varken kraften eller kärleken och alla skrattade medans vi alved och dog och försvann och förtinade och jag litade på dig sa du och jag litade på dig sa jag men ingen av oss visste vad tillit vad och vi log inte för det fanns inget att le åt för vi var ensamma och ingen skulle se efter oss ingen skulle vaka över oss och vi skulle dö och dö och dö och dö och barnen skrek och jag frös om fingrarna i en sommardröm och aldrig skulle vi träffa dom igen och vi hoppades på det bästa som inte fanns som ljög och flinade och brottade ner oss i skiten och ni ringde och ringde men fick inget svar.

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0