...and I told you to be kind

2009 - årets låtar, ja
ni innehåller minnen, spricker av tankar och får mig att gråta och skratta och leva och vakna och ni skadar mig och glädjer mig och värmer mig i vinternatten och ni har aldrig krossat mitt hjärta totalt och ibland är ni så mycket bättre än verkligheten för ni är den verklighet som alla vill ha som alla drömmer om och som vi aldrig kommer få och jag kräks av tanken men ni är min kärlek.

årets låt?
Bon Iver – Skinny Love
absolut absolut absolut. aldrig har en låt berört mig så och aldrig har jag spelat en låt så många gånger och det värmer att bara tänka på den och jag vill aldrig kan aldrig tröttna för det är omöjligt och även fast jag inte förstår den helt så är den jag och jag är svår och lätt och tyst och skrikig och jag har aldrig varit nöjd men med melodin svävande i mitt huvud så går det bättre.

who will love you? who will fight? who will fall far behind?


åsikter
Postat av: Charlotti

Åh, jag lyssnar nu. and i like it!

2010-01-08 @ 19:57:53

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0