lord, if I make it through tonight

snart sticker jag till tilda & sover där inatt, det blir awesome! jag är snygg och osminkad haha ): vi ska äta och kolla på high school musical hähä, nice blire oså. och imorgon åker michelle till åre. sämst är det, men jag överlever. kanske.


åsikter
Postat av: Anonym

tjaaaaaaaaaaa pami

DU ÄR JÄTTESÖT UTAN SMINK!!!!!

ses om en ful äcklig vecka. ha ett fint lov rumpan

2010-02-13 @ 00:06:00
Postat av: pam heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehe

tjaaaaaaaaaaa pami

DU ÄR JÄTTESÖT UTAN SMINK!!!!!

ses om en ful äcklig vecka. ha ett fint lov rumpan

2010-02-13 @ 00:07:01
Postat av: elin :3

Du är alltid snygg! .o <3

2010-02-22 @ 13:20:21
URL: http://citrongras.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0