stoppa mig

hahaha sitter och skrattar åt livet just nu. jag måste vara världens mest deprimerade människa. och världens bästa på att dra ner andra till min nivå. ååhhhh jag orkar inte. jag vill sluta klaga vill vill vill men jag är beroende och fast i en evig karusell ta mig härifrån, ta mig bara härifrån det är den enda jag ber er om. jag förstår ingenting. förstår inte vad era leenden kommer ifrån och var ni finner orken. jag skrattar bort allt. gör allt till dåliga skämt som jag kan kasta bort för att sedan glömma. vill inte fastna i mitt huvud igen för vi vet alla hur det blir. jag vet hur det blir men jag jobbar inte för att stoppa det. vill inte vill inte vill inte. gör mig snygg gör mig smal gör mig perfekt gör mig normal gör mig oövervinnerlig gör mig stark gör mig söt gör mig smidig och ge mig en annorlunda men bra personlighet gör mig en gnutta galen gör mig bestämd gör mig klar gör mig vad som helst med inte som jag är gör mig fri gör mig oberoende av andra gör mig smart gör mig intressant gör mig trevlig och ge mig förmågan att sluta upp gör mig förlåtande men ge mig ett minne av järn och gör mig som ni vet att jag vill vara för jag vill bort härifrån och aldrig komma tillbaka.

åsikter
Postat av: eloooooooooooonbajs

åh kexi!

jag förstår konstigt nog precis hur du känner. för jag känner precis samma sak. det är så konstigt näör du skriver något för jag känner till 99€procent av fallen igen mig i allt.helt knäppt. och så tänker jag alltid hur du kan tänka så. du som är så fin och bra på alla sätt! en sån människa man avundas på och önskar att man vore lik.galet. jag hoppas vi kan träffas snart för jag saknar dig verkligen. på riktigt. jag saknar att prata med dig och se på dig. åg bajs jag låter som en sentimental kärring på ett psykhem. toppen. ehm ja.puss eller något liknande

2010-08-16 @ 19:01:36
URL: http://citrongras.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0