och du är nästan vaken

hej hej spexhult. fiska kräftor hela helgen. vill dö. fast bara lite. nu kan jag läsa hur jävla mycket harry potter jag vill, nice! förövrigt så mår jag apa just nu, är inte pepp på livet, not at all. vill bort från bankeryd. som fan. vill bo i malmö. hata jönköping. hatahatahata. saknar emmaboda så jag dör. puss
du vet att du fått nog när du vill ha mer

åsikter
Postat av: Lovisa

Hejsan du! jo, imorgon kommer jag hem, så då kanske vi kunde höras och bestämma lite mer om way out west. Haha, bara typ 5 dagar kvar nu ju! puss på dej, direkt från bangkok!

2010-08-08 @ 13:22:39
URL: http://lovisavonscheele.blogg.se/
Postat av: andrea

hej becca :) var länge sen nu, saknar dig :D <3

2010-08-08 @ 16:56:12

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0