får jag spy i ditt paraply?


fyfan. fyfan. så jävla äckligt. så jävla lågt och så enkelt och så sinnesrubbat att jag inte kan andas. hur kan det vara tillåtet att göra en sådan film? det handlar inte om att välja mellan stackars lilla tanten som inte har råd med mat och som inte kan ta sig över gatan själv och tio springande invandrarkvinnor med barnvagn som blir framställade som om de krossar allt som kommer i deras väg. som om de inte visar hänsyn och som att de bara tar och tar utan att ge något tillbaka. har inte ord för hur dåligt jag mår. äckligtäckligt. orkar inte ens vara seriös. det är skrattretande. jag trodde de hade nått botten men än en gång visar de att det finns mer tomrum att falla ner igenom.


hehe när vi ändå snackar valfilm så kan jag ju slänga in att socialdemokraternas är toppen, medans miljö inte har lyckats lika bra, men who cares, miljöpartiet är fortfarande det parti jag skulle lagt min röst på om jag var arton+

åsikter
Postat av: Haval B Aziz

Hej hej ! hoppas allt är bra med dig, skulle va snällt om du kunde ställa en fråga på min frågestund i bloggen ta hand om dig.

2010-09-01 @ 12:57:16
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej! jag är en tjej som undrar en sak. Jag skulle vilja beställa kläder från topshops hemsida men jag är rädd att det kommer kosta väldigt mycket i tull. & jag har sätt i din blogg att du har beställt kläder därifrån. Blev det dyrt med frakt och allt? Tack så länge!

2010-09-12 @ 19:03:04

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0