the heart is a rebel


Moto boy – What it was like to be with you
iaf så var jag & fluff så ukm i lördags och det var nice och vi hängde med vårt nya gäng och hade en gänghälsning så vi var coolast. och så var elin där, så himlabra verkligen! saknade henne som en häst. vi kärleksmumsade och sen blev jag nerknuffad på ett golv och det var lite jobbigt men det blev bättre sen för då såg vi världens finaste man, awesome. iaf så har jag prao imorgon, på en förskola. får se om jag överlever. ciao!

åsikter
Postat av: eliiiiiiin

ååååååååååh, du är bäst! §

så roligt att träffas, vi måste göra om det :o

snart,.

och han var verkligen en liten läckerbit (; hähä

2010-04-26 @ 20:03:47
URL: http://citrongras.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0