oh she's a diva

haha jag kom på, att min lilla melodifestivalen-crush inte var typ elva år som jag trodde - utan femton. he's so mine! men anyway, ville bara säga att helgen var awesome för jag och michelle har världens bästa humor haha. kycklingdans, macsims, pengagubben & cp hela natten. bästaaaa. men men men men för att byta ämne, så ska jag köpa jacka & skor på torsdag och då vill jag verkligen hitta en fuskpälsväst - om jag vågar ha det haha. men det är jävligt snyggt iaf.

nu måste jag plugga, har bestämt mig för att satsa. jag har verkligen börjat bli riktigt dålig i skolan, damn girl!så nu ska jag skriva uppsats i engelska, plugga matte, engelska, religion & massa annan skit ):

åh herregud ahahaha, det spelar ingen roll hur många gånger jag lyssnar - jag ryser varje gång! jag minns när jag alltid lyssnade på den & blev grymt glad när tilda började nynna den idag i skolan. (och herregud var jag är inne på lilla melodifestivalen låtar just nu, men jag och tilda älskar dem, haha!)

åsikter
Postat av: emma

nej tyvärr inte, har jobbat hela jävla helgen. var din helg bra sötnos?

2009-10-05 @ 22:36:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

haha jadå alltid redo för en ny vecka ;) vad sysslar du med idag?

2009-10-06 @ 14:39:28
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

han va liten du! haha

2009-10-08 @ 20:14:08

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0