stupid girl


likt lågan i elden flammar du upp.

trotsa dig, det gör jag aldrig.

endast när fåglarna skriar trotsar jag.

trotsar sin ära. hederligt. älskling.

daggdroppe på min kind.

stoppa dem! bok för bok, aldrig sluta.

jag är lika svag som ni tror,

men inte svagare än isen.

underbara havsdoft - borta med vinden.

fem minuter av otålig väntan,

sex timmar av underbar väntan.

förväntansfulla dagar.

allt dör tillslut. även gud. även bob dylan.

socker älskling, mer socker.

men trotsa sig det gör jag aldrig.

och helvete vad jag hatar dig, men bara i gryningen.

underkläder i pastellfärger.

om nätterna är han som vackrast. hans bara rygg.

kyla. jag lovar jag lovar jag lovar jag lovar.

aldrig trotsar jag dig. älskling. lämna mig inte.

bara om gryningen.


åsikter
Postat av: emma

allt är bra tack (: hur är det med dig?

2009-10-18 @ 18:08:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0