total solförmörkelse i mitt hjärta

mvg i idioti, sm i djävulskap. låt dina tunga tårar strömma längst dina så noggrant markerade ögon. ta åt dig. ta alltid åt dig. snön dalar inte fridfullt längre. lägger sig inte likt bomull i din värld. sov. sov. och vakna aldrig igen. ludna spindelben i en ljusblå nyans. skadar oss gör vi alla. men inte som du. värm mig med din låga och ljug för mig med ditt hänförande leende. bara jag får vara vid din sida. bara för en minut och aldrig mer lyser solen in genom våra fönster. en öppen dörr mot natten och ingen annanstans vill jag vara. för ingen annanstans finns du. en ensam sjöstjärna och dina läppar sys ihop ännu en gång. älskling. lys för mig. sanningen i dina ögon. måsar i våra hjärtan och en kyla så evig. mörkret kommer alltid att jaga oss. så sov. bara sov.

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0