du sagst ich bin dir wichtig

silverånga ur min stumma mun. det var mörker överallt. i dig. i mig. i hela jönköping. tusen droppar och snus på marken. ingen ringer. ingen alls och jag knöt mina skosnören för elfte gången. inget orange i min värld längre. inga löv på träden. silver. tretton minuters väntan på bussen mot evigheten. illamående och slemm. dra din jacka tätare om kroppen lilla flicka. lilla hora. tjock gubbe med militärjacka och ful väska. låga blickar kastade han. slemmiga. ni ser ner på mig. jag ser ner på er. min hjärtekramp värker mer nu. nu när jag sitter här. om vi hade haft en plats, så skulle detta varit våran. i sommarsol och i fågelsång. lämna mig inte. inte så här. inte med ett söndrigt liv. inte med en trasig dröm. sy ihop mig igen. sy ihop mitt hjärta. först då kan du lämna mig.


du är min sol i en evig snöstorm



åsikter
Postat av: Elin.

jaaa!

jag tror jag kan i helgen :*

om du kan då? <3

pussochkram :D

2009-11-03 @ 13:02:23
URL: http://citrongras.blogg.se/
Postat av: Elin.

vda bra, jag måste bara kolla så intye jag ska göra något :D <3

2009-11-03 @ 15:53:27
URL: http://citrongras.blogg.se/
Postat av: andréa

sjukt fin text gumman jag fattar vad lärara menar med ditt vuxna skrivande haha YOU GO GIRL! (L) <3

2009-11-04 @ 19:42:29
URL: http://andreabjurek.blogg.se/
Postat av: charlotti

fan vad bra du är

2009-11-06 @ 18:11:37

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0