borås & gbg <3

Bussresan hem från borås var lugn, om det inte hade varit för de tyska scouterna som satt bakom mig och skrek: ALLES FÜR DER HUND hela tiden. Fast alltså jag gillar tyskar. Och att åka buss. Det enda som störde mig var deras konstanta sörplande och att de drog i min stol 24/7.

Aja, det har varit sjuktkul hos Lovisa, även om deras stuga ligger ganska mycket off och jag fattar faktiskt inte hur de orkar vara där så länge som de är, men i en vecka och så verkar vara jättemysigt. På torsdags kvällen, efter att vi hade ätit och fixat oss ochså, åkte vi in till Borås för att kolla på Di Leva. Jag måste erkänna att jag gillar Di Leva väldigt mycket, skratta om ni vill, men det är något visst med honom! Jag och Lovisa stod och lyssnade och hängde med i texterna så mycket det gick och skrek allt vad vi orkade. Dessutom fick vi massor av kosmiska orgasmer när vi älskade med hela torget och Di Leva själv. Efter ett tag hamnade vi framför några killar som stod och rökte som fan, och de andades så att vi fick all rök rakt i ansiket och sen smällde dom till mig på rumpan flera gånger, haha. I slutet fick vi skicka upp önskningar i rymden typ, skitkul haha!

Igår åkte vi till Göteborg klockan 9.57 efter att ha fixat oss och ätit frukost och sånt. Resan dit gick fort, eller visst, det tar 45 minuter, men det kändes som typ en kvart. Sen traskade vi runt i gbg hela dagen. Jag köpte en svea tröja, en t-shirt på monki, en väska på monki, en stickad tröja på topshop och fyra par örhängen. Tyvärr har jag ingen kamera just nu, men bilder kommer nog imorgon när jag är hos pappa. Är mycket nöjd iallafall. Sen så var vi på gothia också, mycket snygga killar, yes it was! Tydligen så såg robin oss, men vågade inte hälsa, fega fan (; och fresten, det var sjukt varmt i gbg, rikrigt sommar väder, inte som i bankeryd direkt - regn all the time. Bussen hem gick också fort, vi snackade hela vägen och när vi kom hem till stugan igen provade vi kläderna och sen gick vi på en liten promenix.

idag kommer Lennart (mammas särbo) till oss, och på måndag ska han&mamma åka till Malmö och hälsa på hans barn, så då blir det bo hos pappa i två veckor, lite jobbigt faktiskt men anyway, det blir ju liseberg på måndag ochså! Med michelle, lovisa, tilda(hoppashoppashoppas!), carl, simon & david. Och nån vill hänka kan ni säga till yes! Haha fast jag är så feg så jag vågar inte åka något typ. Och så blir det väl träffa Gustav också haha. Kan bli bra!


puss ♥




åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0