tea tree oil & tokarp

Jag vaknade vid tio och gick upp och duschade, sedan smorde jag in mig med tea tree oil scrub i ansiktet - vilket jag inte borde ha gjort. Jag vet inte om jag är känslig eller nått, men resten av morgonen mådde jag så illa att jag inte kunde stå och kunde därför inte åka till Alma i Tokarp förän halv fyra, men vi hade kul ändå yes we did! Alma ville ha bilder till sin blogg, så jag skulle fota henne och jag måste säga att det gick grymtbra faktiskt! Visserligen berodde det nog på att Alma är modellsnygg oså, men ändå, jag är nöjd! Sen satt vi en hel del vid datorn och sminkade oss och snackade, och när det var ungefär en timma kvar tills min buss skulle gå gick vi bort till dagiset och satt där i skogen och snackade, vi är djupa, yes we are! Sen tog jag bussen till juneporten och stod där och väntade på lennart & mamma som var vänliga nog att hämta mig. Usch, jag hatar att Lennart är hos oss. Lennart är mammas nya man typ, eller hennes särbo iaf och han spenderar varje veckoslut at our place. Kommer klockan halv sju på fredags kvällen och åker klockan åtta på morgonen på måndagen. Samma sak varje vecka, och när han är här får inte jag vara hemma. Eller jo, jag får väl, men jag förstår att de inte vill att jag ska vara det, och tro mig, jag vill inte vara med dem. Blir skönt när de åker till malmö så jag slipper dem ett tag. Och om de gifter sig - vilket de pratar om att göra all the time, så har jag åtta bröder, kan bli fint...eller helt galet.


laddar upp bilderna på sötalma imorgon, min vanliga dator dampar så jag använder min kära brors laptop
http://almajohansson.blogg.se/

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0