stjärnjerry

Idag kom jag iaf hem vid elva eller nått, och var någolunda pigg och så. Pappa tänkte tvinga med mig till Spexhult, men jag protesterade och slapp tillsist. Istället var jag med charlotta och mackan. Vid halv fyra tiden kom charlotta och vi satt vi datorn ett tag och sen spelade vi tv-spel haha, hon äger på mario kart yes. Sen smsade vi mackan och bestämde att vi skulle ut och leka i samhället. Vi satt på en gunga och sjöng doktor kosmos och var smått döva, uppfattade alla ord fel typ haha. Men det var trevligt. 


Nu har jag precis ätit kött och jag förtjänade det haha, nej men jag var så hungrig att jag dog typ (; 
och jag har fortfarande inte samlat mod till att göra det jag ska göra haha. 
alltså egentligen är det väl ingen stor grej, men ändå!


puss ♥

åsikter
Postat av: Anonym

va är de du ska ta mod till att göra? :D

2009-07-25 @ 21:32:53
Postat av: rebecca

åh det du! men hihihi, jag är beräta det sen! :D

2009-07-26 @ 11:23:10
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0