Sofie antoniusson (L

Kom just hem efter att ha varit med Sofie typ hela dagen. Först var vi i hos henne i Trånghalla ett bra tag. Vi satt vid datorn, snackade, åt mat och sånt. Och det var jättepinsamt, inget jag kommer att skriva här alltså, jag lär aldrig få komma dit mer igen. Eller jo, haha, men ändå! Sofies familj är jättetrevlig, de slänger in roliga kommentarer och skojar med varandra hela tiden. Jag önskar att min familj var mer sån. Sådär härligt charmig typ. Vid halv åtta gick vi till my place yo! Jag åt en macka och sedan gick vi ut och traskade runt i bryd. Finns inte direkt så mycket att göra, men vi dansade rondellen ett tag och fick många konstiga blickar haha, och så träffade vi Tanja & Lana och vid halv tio åkte Sofie hem iaf. Men jag hade sjuktkul, yes I did. Känns så himla bra att lära känna nytt folk, det äger hihi!

jag har fortfarande inte beställt bussresan till borås i morgon, och inte heller bett mamma om pengar till göteborgs shoppingen haha, jag borde göra det nu!





åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0