så här intressant är jag idag...


33 saker du inte visste om mig :

1. jag har sockerfobi typ
2. jag älskar pengar
3. jag har inga kläder
4. jag fryser hela tiden
5. jag lysnar på jättedålig musik ibland
6. haha jag är ganska ensam
7. jag är lite konstig
8. jag är jävligt feg & blyg
9. jag älskar att sjunga
10. jag blir nervös för allting typ

11. jag ser förjävlig ut utan smink. haha
12. jag har en fobi som jag inte berättar om för någon haha...
13. jag hatar takidaaaaa
14. jag ska på way out west hohohohoho
15. jag har fem nära vänner typ
16. jag är coooooooool. hoho
17. jag har 8 bröder. typ. haha. eller 4 riktiga & typ 4 "plast"
18. jag längtar efter way out west
19. haha jag älskar att gå runt i bankeryd. det är typ det enda jag gör. 
20. jag driver med folk hela tiden
21. jag är nog ganska jobbig
22. jag gillar att fota hihihi

23. jag har förändrats liiiiiiiiiiiiite sen jag började sexan haha! 
24. jag har jättefula tofflor på mig
25. jag ljuger mycket. 
26. jag klarar inte barnkorsorden i DN ibland. 
27. jag och michelle äger på att tälta  trädgårdar
28. jag älskar töntiga filmer & fula tv-serier
29. jag brukar tänka att jag är med i filmer typ
30. jag har stor näsa
31. ja, jag kallas emot av carls pappa ): 
32. jag är fulhest
33. jag tycker att det ska bli okej att börja skolan igen. typ

åsikter
Postat av: elin :)

Du är inte jobbig nånstans älskling (a) <3



och vem älskar inte täntiga filmer lix ;)

tecknade, oseriösa och otroligt söta ;* <3

2009-07-29 @ 21:08:08
URL: http://citrongras.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0