NOM NOM NOM!

Dagen spenderades, sittande framför datorn med tilda. Vi redigerade alla bilder från öland som jag antagligen kommer slänga upp nästa vecka eller nått, då jag har alla bilderna. Orkar liksom inte nu, för hälften av bilderna är på pappas kamera oså, så ni får klara er! Vid tio ungefär gick vi ut och cyklade runt i bankeryd och det är seriöst helt dött här. Vart finns allt folk? VI diskuterade fina saker och kom överens om en sak, eller ja, vi lovade en grej som vi absolut inte får bryta haha, kan bli fint! Dessutom sjutsade hon runt mig i hela bankeryd och samtidigt som vi skrek NOM NOM NOM och skämde ut oss som vanligt. Vid elva var hon iaf tvungen att åka hem, så jag begav mig hemåt och satte mig vid datorn och redigerade bilderna på alma som jag tog igår. Men eftersom det tar så jävla lång tid att ladda upp dem, så gör jag nog det imorgon ist. Så har ni nått att längta efter också, haha.

puss!


åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0