Mina vänner kallar mig al...

Jag är trött. Jag fattar inte varför jag gick och la mig halv fyra igår, fast jag inte hade något att göra. I går kväll var jag hos Charlotta till typ klockan ett, vi kollade på Jafars återkomst & Aladdin och de fyrtio rövarna (hahahaha) och sen kollade vi på några avsnitt av sex and the city. Aladdin måste vara världens åttonde underverk! Vi älskar att aladdin är så bögig och att Sultanen har världens minsta händer. Jag måste säga att bästa repliken i hela Jafars återkomst är: mina vänner kallar mig al! Har aldrig skrattat så mycket åt en film tror jag. Fast jag gillar också hur jag och charlotta tänkte att hon var aladdin, jag var abu och mackan var mattan, och så skulle aladdin gifta sig med Jasmine så hade jag/abu en ny hatt:

aladdin/charlotta: åh, har du ny hatt?
abu/rebecca: yes, köpte den i gbg!
aladdin/charlotta: ja, det är ju rea på monki!


HAHAHAHAHA, jag klandrar er inte om ni inte fattar eller tycker att vi har dålig humor, men det var fint iaf.



och charlotta & jag ska till gbg tidigare än beräknat, för det är nått kulturkalas och Navid modiri spelar där (och även många fler artister såklart) och då var det klart att vi skulle dit, hihi.



åsikter
Postat av: fluff

HAhahahaa du är en tvär och bitter liten man!

fin kväll för övrigt. puss

2009-07-20 @ 00:05:57

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0