liseberg

Igår kväll umgicks jag med Charlotta, och det var lika trevligt som vanligt! Vi promenixade runt lite i bankeryd och satt på en bänk vid attarpsgården och porrade typ. Vi såg även massa folk vi inte har en blekaste aning om vilka de är och vad de gör i bryd, stay away alltså! Charlotta köpte choklad och sedan bestämde vi oss för att göra en undersökning, om sniglar gillar choklad. Hahaha, det gör dom! För när vi hade lagt chokladbiten på marken och gått iväg i en timma eller så och kom tillbaka så kryllade det av små slemmiga sniglar! 

Idag steg jag upp klockan halv sju eftersom jag skulle med bussen in till stan klockan halv nio typ, efter det skulle vi (lovisa, tilda, michelle, carl & simon) med bussen till göteborg, för idag skulle vi nämligen till liseberg, mycket trevligt jao. I bussen sjöng vi muntra sånger som britt en gång i tiden hade lärt oss & skrattade som fan när vi upptäckte att det fann en stad/by som hette Köttkulla. När vi kom fram till liseberg trängde vi oss så vi hamnade typ längst fram i kön och kom därför in på nolltid. Kul att vara på liseberg tänkte jag - men icke! de tvingade med mig upp i balder! Haha, seriöst, jag dog! I kön lipade jag och jag tycker synd om carl som var tvungen att stå ut med mig och mina naglar i hans arm, fast han verkade ha rätt kul, eller ja, han skrattade iallafall genom hela bergochdal-banan och kunde inte låta bli att fnissa när jag började lipa i kön haha! Vi åkte massvis med grejer, eller de gjorde det iaf, jag kollade mest på och rös av tanken att själv sitta där uppe i höjdskräcken eller liknande. Jag tog iallafall mod till mig och gick hotell gasten med de andra. Jävlar vad rädd jag var, även fast jag blundade hela vägen och skrek hela tiden, men usch, jag har nog aldrig varitså rädd i hela mitt liv. Trodde att jag skulle dö, seriöst, helt seriöst. Sen åt vi mat & blev inspanade massvis och åkte massa hemskt och det regnade och mitt hår var lockigt och män glodde på min röv och jag och tilda skämde ut os ordentligt haha. Även fast jag verkligen ogillar liseberg så var det kul, yes it was! Bussresan hem var också trevlig haha. Michelle & tilda var galet flummiga, jag & lovisa läste cosmopolitan (sexhistorier hell yes!) och carl & simon sov. Då passade vi på att måla carl som en tiger i ansiktet, sjuktsnygg och paret som satt bakom oss i bussen fnissade lite tyst. Dessutom skrämde vi iväg tjejen som satt framför oss, haha. 

puss ♥

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0