Let the choir sing...

Nu har jag packat färdigt inför Borås resan och bussen går 13.20 från resecentrum, så jag har gott om tid. Jag hade nog inte behövt gå upp klockan åtta i morse, lite onödigt. Och som vanligt tar jag med mig för mycket grejer. Saker som jag inte kommer använda, saker som jag inte ens brukar använda i vanliga fall. Men jag lyckades iallafall packa så bra att jag endast behöver ha med mig en väska, och det händer aldrig haha, annars brukar det bli 2-4 väskor, och det suger. Det kommer bli jätte kul med borås, att träffa Lovisa och åka till gbg och allt! Och trevligt att jag fick 2000kr av mamma innan hihi!



min buss in till stan går om en och en halv timma, måste hitta på nått att göra tills dess, haha. men puss, vi ses snart! Kommer hem på lördag, och då kommer jag ha massor av nya kläder och så hoppas vi på! ♥



åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0