africa


dagens låtar: 
Toto – Africa
haha scrubs <3 charlotta länkade den och nu kan jag inte sluta lyssna typ. fnissar alltid när jag lyssnar på den
The Fray – Heartless - Swinghouse Session
jag vet inte vilken jag gillar bäst - orginalet eller the fray's version. men grym låt iaf, går inte att sluta lyssna på
Timo Räisänen – About You Now
timo, timo, timo, alltid lika bra. han gör låten så mycket bättre än sugababes
The Flirtations – Nothing but a Heartache
jag vet inte varför den är så bra, och har ingen aning om var jag fick tag i låten, men det är galet härlig. 
The Black Eyed Peas – Boom Boom Pow
även fast jag har lyssnat på den tusen och åter tusen gånger så tröttnar jag aldrig. 
Au Revoir Simone – Dark Halls (Best Fwends Remix)
deras bästa låt tycker jag nog, tänker alltid på dagen då vi såg dem och pratade med en av dem. grymt trevlig var hon iaf.
Antony & The Johnsons – Knockin' on Heaven's Door
eftersom jag inte har lyssnat så mycket på orginal verisonen kan jag inte säga att den här är bättre - men jag tror faktiskt att den är det! jag älskar låten, jag känner mig alltid så fridfull när jag lyssnar på den. längtar sjuktmycket efter att få se antony på way out west! 


åsikter
Postat av: Charlotti

du fick nothing but a heartache från mig. och alla dom där låtarna äger bäversvans! åh kommer sakna dig när jag åker imorgon alltså. puss

2009-07-26 @ 22:28:35
Postat av: rebecca

åhåhåh, det var därifrån jag fick det! din musiksmak <3 hohohohohoho yes! jag kommer sakna dig som en bävermamma saknar en bäversvans ): <3

2009-07-26 @ 22:47:00
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0