a cinderella story


Åh, alltså a cindrella story måste vara den härligaste filmen någonsin! Jag älskar den! Hur töntigt det än låter så älskar jag den ganska fåniga handligen, de allt för vackra människorna och det perfekta slutet. Jag bli alldeles varm och nostalgisk, skulle kunna se den om och om igen utan att tröttna, den perfekta filmen där man gråter & skrattar och bara kan slappna av och slipper tänka så mycket. Och så gör det ju ingenting att chad michael murray är typ den snyggaste som finns heller! 

haha, när jag kollar på filmen tänker jag alltid på ett särskilt minne som jag fick när tilda&jag såg den för några år sedan. jag minns att vi skrattade så att vi höll på att dö, och när vi skulle förklara fattade ingen vad vi menade. 

Nu måste jag skynda mig tillbaka till tv:n och se slutet av filmen. jävla tv3 med dessa reklam avbrott alltså!

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0