what kind of fool am i?

nej, jag tänker inte be om ursäkt för min dåliga uppdatering. jag har inget att be om ursäkt för. absolut inte. jag är så aggressiv nu för tiden, don't know why och det suger. allt känns så konstigt och jag är paranoid. som fan. mina tankar är inte sunda. jag borde ta en paus. typ komma bort från allt ett tag. egentligen. jag tänker så alldeles för himla mycket. herregud. jag orkar inte med att inte veta vad jag har människor. jag vill ha precision, men ni skrämmer mig med era steg. med era drag och jag tappar min säkerhet. jag är så osäker. osäker på allt jag gör och nu har jag krånglat till det rejält. men det är lika bra att hålla käften och forsätta. vad finns det för andra val? jag är för feg för att göra som jag vill. för konstig för att kunna välja själv. hjälp mig. hjälp mig inte. sanningen gömmer sig alltid när den behövs som mest.
det enda som inte svider i mina öron just nu.

åsikter
Postat av: Adrian

Låter inte bra

2009-12-12 @ 14:16:48
Postat av: Elin.

vi kan deppa tillsammans (a)

life sucks big time.

2009-12-13 @ 10:38:42
URL: http://citrongras.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0