wenn du atmest

när snön kom föll bitarna på plats. vissa bitar. obetydliga, men ändå så viktiga bitar. i blommig kjol och med en tom blick satt jag där, men jag fixade det. i fucking did. och nu är det över. nu kan jag ägna mig åt mer obetydliga saker. saker som jag vill, och tycker om. jag känner mig ganska lugn, even though jag har mycket att oroa mig över egentligen. men jag orkar inte. säg någon som orkar. jag har oroat mig way too much och står inte längre ut. eller, jag kommer fömodligen vara likadan, lika neurotisk och knäpp, men mitt sinne har lugnat ner sig, börjat slappna av mer. snart är det jul, och sedan nyår. snön faller utanför och jag känner att nästa år kan bli början på något nytt. nej, skratta inte nu, det här är seriöst. det känns bra, som om att man får en ny chans att göra sitt yttersta och en ny chans att glömma all gammal skit som man så länge haft runt omkring sig, och det kommer bli bra. jag bara känner det. och bara så att ni vet, jag älskar pamiiiiiii, hon är bästbästbäst!




the soundtrack of my life

åsikter
Postat av: Elin :)

hihihihhi, jag tycker om beccas musiksmak ;*

2009-12-15 @ 19:52:00
URL: http://citrongras.blogg.se/
Postat av: andrea

vad kul att du känner så becka.

Då blir andrea glad :D <3

är becka glad är andrea glad ;) <3

2009-12-16 @ 18:53:52
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0