under 2009 har du;


Druckit alkohol? - det har jag
Rökt? - sannerligen
Snusat? - ja
Varit full? - truetrue
Rökt vattenpipa? -
Däckat? - svar ja
Blivit påkommen? - det har jag
Kysst en främling? - yes
Fått ett sugmärke? - yes
Gjort ett sugmärke? - yes
Har haft oskyddat sex? -
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - sure I have
Kysst en kille i klassen? -
Gjort något dumt? - klart jag inte har
Gjort något som du ångrar? - finns inte tid att ångra
Strulat med ditt ex? - nej
Sagt nej till sex? - ja
Fixat dig i timmar? - I sure have!
Gråtit inför mer än 10 personer? - jajajaja
Smygit ut? - att jag har
Sovit brevid någon av samma kön? - yes
Sovit brevid någon av motsatt kön? - det har jag
Lekt med någons känslor? - svar jaaaaaaaaaa
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - nej
Gråtit dig till sömns? - det vet jag inte
Gråtit framför någon du älskar? - ja
Har haft sex ute i skogen? - nej
Kysst en tjej? - stina & michelle haha
Vaknat av att du gråter? - nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - nänä
Mått bättre eller sämre av alkohol? - både
Slagit någon på skoj? - varje dag
Blivit slagen på skoj? - varje dag
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - det har jag säkert
Gått bakom ryggen på någon? - ja
Varit på sol semester? - nej
Badat i havet? - nej
Har haft snöbollskrig? - nä. men blivit snöbollad (bra ord!)
Sett en hel fotbollsmatch? - ja, med lovisa ye
Varit på sjukhuset? - nänä
Sovit i över 12 timmar? - förmodligen
Sett en film mer än 10 ggr? - haha ja
Lärt känna någon via internet? - det har jag
Velat dö? - sannerligen
Fått ett IG? - hmmmmmmmmm
Åkt buss i över 10 timmar? -
Varit ute en hel natt? - jajajaja
Svikit en vän? -
det har jag

 

 

 

 

 

 

 


åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0