fem sanningar helt enkelt...

...jag var för lat för att skriva tio.
1. jag älskar när tvättmaskinen är på i badrummet för då blir det så varmt där och då är min enda önskan att bara får sitta där i min ensamhet och bara vara. love it. och det är asnice eftersom resten av vår lägenhet är kall som antarktis, uschfyfan.
2. jag älskar nässpray! skulle nog seriöst inte klara mig utan det. jag måste kunna andas genom näsan för om jag inte kan det så inbillar jag mig alltid att jag kommer att dö i sömnen, så tacka gudarna för nässpray, even though jag är på gränsen till missbruk, yo.
3. jag tänker på skånska. galet? ja. har helt enkelt pratat för mycket skånska med michelle i halmstad och allt. crazyyyy.
4. jag är jätteful när jag skrattar. jag menar inte fulsöt eller typ charmigt ful, utan verkligen ful som stryk, ful som bajs. ni fattar. och saken blir ju inte bättre av att jag skrattar som en gris. som en tant. typ.
5. när jag bråkar med mamma, vilket jag gör väldigt ofta, burkar jag låsa in mig i badrummet och spola jättemycket så att jag slipper höra hennes röst. moget? ja, mycket moget!

åsikter
Postat av: andrea

hihi bäst lista (:

du skrattar inte ful! <33

2009-12-13 @ 10:13:16
URL: http://andreabjurek.blogg.se/
Postat av: Elin.

hihihihih, du skattajättemysigt*! :o

du är så söt som socker ;*

2009-12-13 @ 10:37:57
URL: http://citrongras.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0