way out west

snart är det dags för way out west, ska bli så grymt roligt! jag och charlotta åker till göteborg på onsdag och bor i hennes kusiners lägenhet typ. jag har svårt att fatta att om bara ca fyra dagar så kommer jag se antony. jag kommer andas samma luft som han, jag kommer höra han röst! på riktigt! det är antony som är höjdpunkten kan man säga. det är honom jag längtar efter mest. jag minns att jag och charlotta sa, för kanske ett halvår sen, att om antony kommer till sverige så skulle vi absolut se honom - och snart är det dags!


puss ♥

åsikter
Postat av: fluff

seriöst det är helt sjukt. men det blir bäst åh. jag är pepp som fan!

2009-08-10 @ 13:54:23
Postat av: rebecca

hihi helt galet bra. livet är faktiskt galet bra ibland.

2009-08-10 @ 15:37:30
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0