a friday smile

Tråkigare kväll får man ju leta efter. Så här tråkigt har man inte ens om man försöker ha tråkigt - det kan jag försäkra er om! Jag har iaf snackat med pam 2 om morgondagen, och den, tillskillnad från idag, kommer bli helt awsome tror jag! Jag & pam ska till habo och kolla på tilda & lovisa som hoppar stavhopp och heja på fotbollstjejerna som spelar match haha. Vi lär skämma ut oss som vanligt - men det gillar vi ju! Sen ska jag nog till tilda ett tag & fixa våra pärmar haha, awsome! På kvällen blire iaf michelle vet jag. Kanske någon mer, men jag kommer säkerligen att ha nått för mig imorgon, känns bra! Och jag tänkte bara säga att pamela 2 äger, jao! Vi hade så jävlakul i hstad/snigelsexstaden, är så gladgladglad att jag har dig pameeeeelaaaa 2, älskar dig!


pam 1 & pam 2 forevah ♥

älskar dig skåning
!




åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0