the real thing

jag måste bara få säga, att jävlar vilket tjat det har blivit om PJ's. herregud, jag fattar inte varför alla gör en sån stor grej av det, men det värsta är väl ändå när folk tjatar om hur synd det är om alla PJ's som får stå ut med klagomål på hur de ser ut. haha, jag menar - de väljer väl själva? och de snackar lika mycket - om inte mer skit om tex emos & punkare osv. jag läste just på en tjejs bdb, att hon tyckte att de får se ut som de vill - vilket är sant, men hon skrev även att "så sluta klaga på dom som vågar vara sig själva". ja, det beror ju på hur man ser det haha. vågar vara sig själva? nä, det där var inte riktigt sant. ingen är sig själv nu för tiden. vi är skapade av varandra. vi formar oss efter omgivningen. ingen vet längre vad ens "rikiga jag" är. så tror jag att det är iallafall.

tjejen som skrev "så sluta klaga på dom som vågar vara sig själva" har även lagt upp en bild på hennes ben där hon har sex tofsar på varje ben. tofsarna är i olika färger och hon har säkert noggrant valt ut de starkaste och mest lysande färgerna så att alla säkert ser dem. på bilden som hon har fixat i typ paint eller liknande står det fraser som "TIEPHH KÄRLEK", FÖRSTÅR DU TIEEPH?", DU VET TOFSAR, SOM MAN HAR RUNT BENEN" och flera andra. det är ju seriöst skrattretande. jag vill så gärna bara bjuda hit henne och titta på henne och skratta. jag vet - jag hatar när folk skrattar åt andra, men i vissa lägen så kan man inte göra annat än att skratta. jag mår lite illa.

och misstolka inget - jag gillar fjortisar, det gör jag. visst,  jag sminkar mig en hel del & så, men det finns en gräns, det gör det fan.

åsikter
Postat av: fluff

"ingen är sig själv nu för tiden. vi är skapade av varandra."

fan vad rätt. det är verkligen så!

2009-08-10 @ 13:38:46
Postat av: rebecca

ibland har jag rätt minsan, höhö!

2009-08-10 @ 13:40:04
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Jag håller med dig, det finns fan en gräns!

2009-08-10 @ 20:16:55
URL: http://citrongras.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0