the best thing you ever had

När jag kom hem idag låg två saker på min plats vid matbordet - information om att baletten & fridansen snart börjar (<3) men även en mobil räkning på 2000spänn! Inte så bra, men som tur var fick jag inte ens nått skäll, yo! Men anyway, äntligen börjar dansen! Har saknat det (kanske inte fridansen, jag failar stort där, det gör jag verkligen) Egentligen borde jag hålla mig till street och så, men jag känner att balett är viktigt att kunna. Om jag får som jag vill så ska jag gå street, balett & reggeaton, och så kommer det nog att bli. Om jag lyckas övertala min mamma! Well, idag slutade vi som sagt klockan tolv, så jag följde med tilda hem och vi kollade massa film & sånt. awsome!

Nu ska jag göra läxan & sen dammsuga. Och ikväll är det true blood, måste verkligen se det!
puss ♥



åsikter
Postat av: alma såklart :D

jaaaaaaaaa du sk dansa med mig :d:D:D:D!!!!! <333333333333

2009-08-30 @ 22:21:16
URL: http://almajohansson.blogg.se/
Postat av: rebecca

HAHAH BALETTEN! :oooooo men du är ju typ proffs vafan! :D <33

2009-08-30 @ 22:24:06
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0