spexiga stället


spexhult var faktiskt helt okej. vi åt mat och spelade badminton och fiskade kräftor såklart.
fredagen var nog tråkigast, så tråkig att jag tryckte i mig typ tio våfflor (visserligen utan tillbehör, men ändå) och fick sedan en fasansfull ångest och satt och surade resten av kvällen. eller, jag var ju faktisk med ut på sjön och la i burarna ye. släkten är faktiskt mysig och det var fedt trevligt att träffa dem, säskilt mathilda som jag inte har träffat på kanske två, tre år. och hennes pojkvän var trevlig, fast väldigt ordentlig - och med en galen glugg mellan tänderna, men trevlig somsagt. och haha, släkten är ganska trevlig, särskilt när de är lite berusade!

nu ska jag minsan äta pizza, fyfan haha!


åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0