pamela 1 & 2 i snigelsexstaden!



Jag kom hem från Vilshärad (typ halmstad) för typ en och en halv timma sen, och jag måste bara säga att det var så himlahimlahimla kul! Eftersom det skulle ta nästan 300år att berätta allt, så gör jag en liten sammanfattning.


Jag kom till Halmstad med tåget vid klockan sex på torsdagen. När de hade hämtat mig åkte vi hem och satte upp tältet & åt mat oså. Sen cyklade jag & michelle & bell till Tylösand, men där regnade det och blåste alldeles för förligt, så jag & michelle cyklade hem och bell åkte till dennis & co. Jag & mich cyklade till campingen som låg precis vid deras stuga typ, sen lekte vi där hela kvällen! Haha, seriöst, bästa lekplatsen någonsin! Vid halv ett eller nått, cyklade vi hem och klädde ut oss till fjortisar. Moget? Nej, kanske inte. Men kul anyway.

På fredagen gjorde vi inte så mycket faktiskt. Cyklade runt lite, och åkte till havet för att fiska krabbor, haha, men det blåste så man knappt kunde vara på stranden. Efter maten (vi fick pizza, och jag åt den faktiskt haha! det var typ gott!) , vid typ åtta cyklade jag & bell & michelle iväg mot karlstorp men jag och michelle åkte till tylösand istället. Fast efter att vi gått runt på stranden och halkat på maneter i typ 40 minuter åkte vi till Karlstorp vi med. Där träffade vi Jason & kalle & många fler. Det var fint yes it was. Sen på natten sov bell hos oss i tältet.

På lördagen cyklade vi till Tylösand som vanligt, gick runt på stranden & lekte på alla lekplatser vi hittade. Sen lagade vi äcklig mat hemma, haha, jag varnar er, blanda inte ölkorv & pesto, det är INTE gott! På kvällen hade de massa gäster oså.

Idag firade vi michelle & bells lillebror som fyllde åtta och sen skulle jag med bussen hem till jkpg igen. och haha, vi är typ jättemuskliga nu, eftersom det är ca. nio kilometer till tylösand och vi har cyklat dit kanske tio gånger eller nått, haha. (;

har fått många nya smeknamn och bryter lite på skånska nu, eftersom vi har snackat det hela tiden haha. vi lurade massor av folk att vi hette Elsa & nathalie och kom från Malmö och var 93:or haha! Men dennis förstörde det lite när han berättade vad vi hette oså...haha (;
åh, det var bästa dagarna iallafall, har skrattat så grymt mycket!
pamela 1 ♥ pamela 2



åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0