nothing but a heartache

Nu har skolan verkligen börjar på riktigt, och även fast jag lovat mig själv att jobba hårdare och vara aktiv på lektionerna så bara skiter jag i det. Tänker att jag kan jobba bättre nästa lektion, vilket jag sen struntar fullkomligt i. Damn girl, inte bra! Idag umgicks jag med tilda & stina ett tag efter skolan - även fast jag inte hade tid. Vi satt och snackade vid spindelparken, fedt mysigt mjo. Sen fick jag galet bråttom och småsprang hem & duschade och åt en macka. Sen tog jag & mackan & charlotta bussen till bibiloteket och gick på filmfestivalmöte grejen. Haha det var helt awsome typ. Jag ritade jättefula gubbar (som jag och michelle började rita på slöjden idag haha...) och sen kollade vi på Coraline med alla filmfestival volontärer och den var fin med ganska galen (som jag!) och vi frös & skrattade ungefär hela filmen. Sen missade vi bussen & gick aslångt, träffade viktor & fick åka med hans pappa hem, jao. Jag & charlotta bounccccaaade hela vägen haha, vi gillart.

Alltså, jag och tilda har insett att vi inte har lång tid kvar innan vår "deal" måste vara klart eller vad man ska säga yo, typ 170dagar för mig & 200 för henne, damn! Och så har även stina & michelle gått med i vår lilla pakt haha. Usch haha!

imorgon är slutar vi tolv, yo awsome dude! ♥

åsikter
Postat av: Anonym

(nyfinkna jag) vad för deal? :D <3

2009-08-26 @ 19:11:25
Postat av: rebecca

hihihihhi det du! (; <3

2009-08-26 @ 19:18:31
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snälla säg?! :D det handlar om killar, haha? ;) <3

2009-08-27 @ 19:10:53
Postat av: rebecca

hihihihihihi, det kanske det gör (; <3

2009-08-28 @ 06:41:15
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0