moonlight

gårdagen spenderades med charlotta. vi var på stan och sen sov jag över hos henne. fedt trevligt. mackan var där och vi kollade på lost oså.

jag kom hem för typ en timma sen och nu ska jag duscha & sen packa till spexhult. haha, jag vill inte dit egentligen. vad ska jag göra där? okej, fiska kräftor med släkten, men ändå! och det blir ju inte direkt bättre av att mobilen är sönder. aja, jag kommer hem på söndag iaf tror jag. haha jag hatar kräftor. äckliga djur, seriöst. och bada gör jag inte! inte i spexhultssjön. där finns det blodiglar minsan! det minns jag från förra året, när jag och charlotta fiskade blodiglar med en tampong.


puss ♥

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0