kriegspiel

Michelle stack nyss & nu sitter jag här själv - igen. Well, vi hade askul haha. Man har alltid kul med michelle, men det var lite speciellt idag hahaha, tyvärr kan jag inte berätta haha, men jag vill vill vill! Vi har iallafall lärt oss lite tyska & andra trevliga, livsnödvändiga saker jao! Awsome kväll helt enkelt! Nu funderar jag på att gå och lägga mig tror jag, är faktiskt trött. Det tar på krafterna att skratta tills magen kniper & man nästan kissar på sig av skratt, it does.

Får se var som händer imorgon, nått hoppas jag iaf. Och sen på måndag är det skolfoto (=</3, jag blir inte bra på bild, det bara är så!) och sen bad på idrotten (= lockigt hår vafan ): </3) men jag överlever nog, hoppas jag. Jag kanske kan ha mens eller nått haha, vi får se. Men nu ska jag nog sova, typ. Får se om jag kan somna nu fresten, det är någon som har fest utanför typ, spelar musik över hela kvarteret yo!
well, puss ♥

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0