kärlekens alla färjor

Dagen var nice, jonte & jag drog de vanliga skämten på tyskan & jag och tilda jobbade som fan på tekniken haha! Och på biologin kom Ing-britt Djup (<3333) in och skällde på oss för nått, jag tror inte att någon av oss fattade riktigt orsaken till utskällningen men ändå, och ingen kunde hålla sig för skratt, inte ens emma, haha. Det var awsome! Efter skolan tog jag följe med tilda & jonte & emil. Vi pallade äpplen och snackade som vanligt - that's what we do yo. Vi var sjukt trötta och orkade typ inte röra oss, men till slut kom vi hem iaf. Idag ska jag väl inte göra nått särsklit, tror jag inte iaf. Jag fattade aldrig om det var idag eller imorgon vi ska träffa jocke & carl och vilka det var och sånt, och att jag inte har någon mobil än gör ju inte saken direkt bättre. Har fan inte haft mobil på snart en måndad - jag lider. Men anyway, ska nog leka med tilda på lördag. Hon är helt awsome bara så att ni vet, vi gled ifrån varandra i sexan & en stor del av sjuan, snackade inte mycket alls, men nu är hon en av mina absolut bästa vänner som fan, bästbästbäst. Mycket bättre kan det inte bli. 


bild från öland mmyesss, har verkligen inga nya bilder. damn!

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0