i got you babe



åh, varför är alla bortresta nu? nu när jag äntligen är hemma i några dagar. tilda & lydia & michelle är på läger i gullbranna, charlotta är och tågluffar i tyskland, elin är i smögen och de andra är på andra ställen när de egentligen borde vara hemma och umgås med mig. och det blir ju inte bättre av att min mobil är sönder så nu har jag ingen kontakt med någon alls. det suger.


jag sitter mest hemma hela tiden och lyssnar på timo räisänen. jag har inte riktigt lyssnat på honom så mycket innan, men de senaste dagarna har jag insett hur bra han är. hans skiva "...and then there was timo" har spelats om och om igen hela dagarna.

de tre bästa låtarna från "...and then there was timo":
creep
i got you babe
about you now



I got you to hold my hand
I got you to understand
I got you to walk with me
I got you to talk with me
I got you to kiss goodnight
I got you to hold me tight
I got you, I won't let go
I got you to love me so






åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0