fuck the pain away

Damn damn damn, imorgon börjar skolan. Imorgon börjar början på en ny termin i klass numera 8c3 på attarpsskolan. Damn. Fast ändå inte damn. Det är rätt okej att börja skolan faktiskt. Eller jag vet inte, haha. Klassen är faktiskt helt awsome, trevliga & roliga. Gör skolan lite värd och lektionerna lättare att klara sig igenom. Men däremot så kommer jag nog dö av pluggande eftersom jag har bestämt mig att försöka få rikigt bra betyg och gå i mina bröder fotspår och bli smart och duktig haha. Idag har jag iaf lekt med charlotta & filippa på stan ett tag. Köpte jeanstights & ett par ballerina skor eftersom mina andra gick sönder & blev aldelles leriga på way out west. Sen gick vi på filmfestival möte med mackan. Ska nog jobba där den 2 - 6 september, kan bli bra. Nu ska jag nog tvätta och sedan sova ): Kommer bli grymt jobbigt att gå upp klockan sex imorgon, well, jag är ju en morgonperson, men ändå. Får se om jag orkar haha.

puss ♥
 

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0