du är inte så fin, men det är nåt med dig

Nu sitter jag här - uttråkad och lökig. Det blir inget ikväll, är 100% säker. Men jag funderar på att ringa michelle och träffa henne eller något, orkar verkligen inte sitta hemma en fredagskväll, no no! Well, för ungefär en timma sen kom jag hem från a6. Tilda & jag köpte varsin almanacka, svarta vanliga, och sen gick vi till Stadium & provade massor av tröjor. Egentligen tänkte vi inte köpa nått, men jag kunde inte låta bli att köpa den här rosa tröjan, mysig & snygg jao! Tilda köpte en likadan grå. Den var skitsnygg den med, hihi. Sen åkte vi hem med hennes pappa & de släppte av mig at my place. Fresten så har Lennart, mammas särbo, kommit hit nyss. Han är trevlig yes, men jag får typ inte vara hemma när han är här (=varje helg jao). Eller de säger ju inte direkt: stick rebecca! vi vill inte ha dig här!, men jag fattar väl att de vill vara ifred oså, men det är lugnt, för jag är mycket hellre hos kompisar & så än hemma haha. Men anyway, nu ska jag nog försöka få tag i michelle eller stina eller nått!
puss ♥




åsikter
Postat av: Anonym

hej din blogg är jätte fin :D

hur får du så att det står rebecca skog längst ner?

för det var as ballt :))

puss och kram skumbanan <3

2009-08-24 @ 20:56:25
Postat av: Anonym

menar du hur jag får en signatur sist i alla inlägg? jag gjorde en i photoshop & sen kollde jag på designadinblogg.se och så funkade det (;



aw, din blogg är finare andrea! <3

2009-08-24 @ 21:17:04
Postat av: andréa

sjukt fin blogg gmn :D <3

2009-08-26 @ 07:24:50
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0