and I told you to be patient


Är trött, galet trött, men jag vet inte varför. Kan vara för att skolans andra dag just har tagit slut och jag håller på att vänja mig vid att gå upp tidigt. Det kan också bero på att jag lägger mig alldeles försent, runt elva - halv  tolv. Inte så bra när man ska upp klockan sex morgonen därefter. De två första skoldagarna har varit helt okej - vi har ju inte gjort så mycket direkt, mest snackat om betyg & fått massa papper oså- Anyway, det var trevligt att träffa alla igen, och jag måste säga att vi har grymt kul på rasterna tillsammans. Ja, vi har till och med nästan kul på lektionerna tillsammans, tack klassen för det liksom! Imorgon ska vi nog iaf till tjuvanabben & så, kan bli bra. Nu måste jag sminka mig igen, för mamma glömde köpa tomater till hennes paj som hon håller på att baka, och självklart måste jag springa ner och köpa. Visserligen tar det typ fem minuter att gå dit, handla, och gå hem igen, men jag hade just duschat & tvättat bort mitt smink så det är bara att göra sig i ordning igen! Sjukt att man inte ens kan gå till affären utan smink faktiskt - jag borde klara det, men det gör jag inte. Tänk vad utseendefixerade vi är egentligen, helt sjukt! Och det känns jobbigt att min mamma mår dåligare än vanligt, jag hatar hennes sjukdom. Jag hatar den, jag hatar den. Hon kan inte göra något typ, inget som vanliga föräldrar kan. Well, puss&hej, nu gick jag.

åsikter

Skriv va' fan du vill:

Namn:
Ska jag lägga ditt namn på minnet?

E-postadress:

bloggadress, så att jag kan kommentera din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0